Sporda kazanmadan kutlamak neyin nesi
#1

Sporda bazı maçları müsabakaları yapıp kazandıysan kutlama zıp zıp zıplama slogan atma vs yaparsın anlarım da daha ortada başarı yok maça gidilmemiş slogan bağırmak kutlamayı peşinen en başta yapmak akıl işi değil

Şiddetle holigan bağıran çağıran tarih yazacağız diyen içerikler her yerde yayındaydı daha maçlar yokken peşinen galibiyete and içmiş bir izleyici psikolojisi oluşturulmak istendi aslında bu azim sporcuları ilgilendiriyorken ve maç kaybedilince tükemişlik sendromu başladı herkeste başlar öne eğilmiş üzgün hayata küsmüş taraftarlar bunu oluşturmanın topluma faydası değil zararı var 

Bu bir oyun kazanılabilir de kaybedilebilir de ne kazanırken ne kaybedince kendini kaybedercesine zıp zıplarcasına bir tepki vermeye gerek yok

Şike bahis kumar haksız bol para kazanmaya odaklanmış bir futbol sistemi hakim dolayısı ile kim kazandı kim kaybetti kaybederken çok para bahis kazanıldımı acaba sorulabilir oyuncuların her yerine kazınmış kalıcı bayrak içermeyen acayip dövmeler tüm bunlar için taraftar olmaya gerek yok tarafsızım bana ne kim iyiyse kazanır istesemde kazanır istemesemde kazanır ve ödülü alır köşeyi döner kime ne faydası var  Rolleyes

Sorunların çözümüne bedava yardımcı olmak bilgi olarak bu forumda mümkün haydi yaz
[Resim: logo-surucu.png]
Cevapla


Hızlı Menü: